تصویرگر

تصویرگرم ولی زندگی رو تو قالب یه کاغذ نمی تونم بگونجونم!

تصویرگر

تصویرگرم ولی زندگی رو تو قالب یه کاغذ نمی تونم بگونجونم!

بیوگرافی

ساعت 8 شب.مامان با درد زیاد بیمارستان رفت.خدا می دونه چی کشید.چه دردی داشت.بچه نمی خواست به دنیا بیاد.من نمی خواستم به دنیا بیام.ولی مجبور بودم.دیگه کم کم وقتم تو اون جای ابکی و گرم که چند ماه توش سر و ته غوطه ور بودم داشت تموم می شد.دوست نداشتم پا تو این دنیای کثیفه ک/و/ن/ی بذارم.از همون اول هم می دونستم اخر عاقبتم چیه.ولی خب دیگه باید می پریدم بیرون.ولی عجب شیطونکی بودم من.از 8 شب تا 6 صبح نتونستن منو بندازن بیرون اخه واسه من یه کوچولو بهترین جا همون جا بودوامن ترین جا هم اونجا بود..با قلبی که به خاطرمن میتپد.

با صدای طنین انداز قلب مادر...

  ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ساعت 6 صبح با هزاران ناله و گره و فریاد من یک نوزاد بهمن ماهی به دنیا اومدم.اخه چی می خواستم از زندگی.چی می خواستم از این دنیای رنگارنگ.یه صدایی میشنیدم.یه صدای آشنا صدای ضربان این قلب برام آشناست.بهم آرامش میده.وقتی بوشو حس می کنم.وقتی صدای ضربانشو میشنوم اروم میشم.می تونم راحت بخوابم.طاقت دوریشو ندارم .....من به دنیا اومدم.ای کاش هیچ وقت به دنیا نمی اومدم.هیچ وقت...فقط دردسر.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 سالگی توی امادگی:چه بچه ی خوش استعدادی.به به! افرین!نقاشی هاش عالیه.معلومه وقتی بزرگ شد می خواد نقاش بشه....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7 سالگی: امروزچه روز خوبیه!جشن تولدمه.یه حالمه مهمون داریم.وای چقدر کادو....چقدر عروسک.می خوام با همشون بازی کنم.جلوم یه کیک بزرگ خوشمزست.خیلی بزرگه.حتی تو خواب هم نمی تونم ببینم.حتما الان حمید و سمانه و الهام داره حسودیشون میشه به کیک تولدم..کی میشه اون خامه ی سفید مثل برفشو لیس بزنم.به به.

من چقدر خوشبختم....خوشبخترین بچه ی دنیا...با این کیک بزرگم...فقط به  خاطر اون.          

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9 سالگی:امروز جشن تکلیفمون بود تو مدرسه.برامون جشن گرفتن.خیلی خوش گذشت.چادر صورتی با شکوفه های قرمز تو سرمه.وای که چقدر خوشگل شدم.خدایا.خدا جون از امروز همیشه می خوام نمازمو بخونم.همیشه ی همیشه.......قول میدم.اما...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

14 سالگی:با ترس و لرز.این چیه؟ از کجا اومد؟ مامــــــــــــــــــــــــــان.این خون ها چیه ریخته؟من می ترسم.نکنه مشکل دارم. نه دخترم این طبیعیه.همه ی  خانوما این طوری میشن.این یعنی به بلوغ رسیدی.این یعنی بزرگ شدی.خانوم شدی..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوران دبیرستان: اینا کین؟چین؟ چرا این طوری حرف میزنن!چقدر بی ادبن..نمی تونم باور کنم.نمی تونم حرفاشونو هضم کنم.یه فحشایی میدن که من یکی شو هم نا الان نشنیدم.

دوران دبیرستان:میایی بریم کوه؟ چی کوه؟ نه نمی تونم.اخه اجازه ندارم.اخه نمی ذارن بیام.هه هه هه. اینو بچه پاستوریزه.باید از مامانت اجازه بگیری؟ خوب بهش دوروغ بگو تا بتونی بایی.ما هم همین کارو مییکنیم.قبول میکنه.و دورغ گفتم و با اونا رفتم کوه.خیلی خوش گذشت.مثل اونا خندیدم.شاد بودم. لذت بردم.گفتم.. خیلی اشتباهات کردم ولی میخوام جبران کنم .و اولین دروغ زندگی.. به خاطر کوه.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعد از دیپلم.مرحله ی قبل از دانشگاه:لمروز رفتم تو سایت سنجش.چی میبینم.قبول شدم تو دانشگاه.اخ جوننن.یعنی میشه؟! نمی تونم باور کنم.یعنی دانشجو شدم؟! چقدر خوشحالم.خیلی خیلی.الان فکر میکنم دیگه هیچ غمی تو زندگیم ندارم.به هر چی می خواستم رسیدم......

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تا الان خیلی اشتباهات کردم.دیگه نمی خوام.باید حواسمو جمع کنم.تا الان خیلی کثیف بودم.ولی از این بعد می خوام ادم باشم.زندگیم افتاده تو یه مسیر دیگه...شاید بتونم خوشبخت بشم.شاید..ولی این یه ارزوست..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دانشگاه:ترم اول.تو راهروی دانشگاه.ببخشید خانوم.. می تونم وقتتون رو بگیرم. میتونم بهتون بگم من از شما خوشم اومده. می تونم؟ من دوستون دارم.می خوام از این به بعد با شما باشم...برو پی کارت!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وسط ترم اول. تو یه آلاچیق با دوستامم.نمی دونم چرا.گیجم منگم. چشم باز میکنم میبینم سیگار دستمه؟این چندمین باره؟! یعنی من؟ امکان نداره...دیگه تکرار نمی شه...خدا جون بهت قول میدم....ولی خدا جون

چیکار کنم؟! عاشقم.عشقم دوسم نداره.دیگه نمی تونم تحمل کنم.عصبیم. داغونم...از همه چیز همه کس بریدم.خسته شدم.....دودش اذیتم می کنه.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امشب: امشب 9 بهمن 18 ساله.پشت سیستم هستم و دارم تایپ می کنم.به گذشتم فکر میکنم.هر جوری شده باید درسمو بخونم.می خوام واسه خودم کسی بشم.هدف دارم.تصمیم بزرگه.می خوام بهش برسم.دیگه فکر میکنم از حالت منگی دارم در میام.کمی دور و برم چشم و گوشکو باز کرده.خدا جون کمکم کن.می خوام واسه خودم زیردست داشته باشم.می خوام کار کنم.واسه خودم پول درارم.خدا جون آرزو برای جوانان عیب نیست..کمکک کن.به تو توکل کردم..........

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

امروز روز تولدمه.ولی ای کاش روز مرگم بود.این هم برای من بهتر بود هم اطرافیان......حالم به هم می خوره....

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تصمیم کبری:تولدی دیگر.!